کاربرد پمپ آب خانگی نیم اسب فیام موتور

موتور پمپ در جاهایی که منبع برق موجود نیست مورد استفاده قرار میگیرد. کاربرد این نوع پمپ برای بیرون کشیدن آب از چاه های با عمق می باشد. این نوع پمپ با جنس های بدنه آلومینیومی, پمپ آب خانگی چدنی و استیل موجود می باشد. پویاموتور با توجه به خصوصیات بالا برندهایی مانند پنتاکس ایتالیا, پنتاکس ایران, برند ابارا و نوید موتور را میتواند در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پمپ آب

اگر محصول ارسالی مشکل خاصی را داشته باشد با بازگرداندن کالا می توانید کالای خود را به سادگی تعویض کنید.

اندازه و ظرفیت منابع تحت‌فشار در پمپ نیز بر اساس تعداد شیرهای برداشت و میزان مصرف‌کنندگان تعیین می‌شود. منابع تحت‌فشار می‌توانند تا ظرفیت ۳۰ لیتری روی پنج راهی برنجی به‌صورت مستقیم نصب شوند. در ظرفیت‌های بزرگ‌تر برای اتصال منابع تحت‌فشار و پنج راهی برنجی از لوله یا شیلنگ‌های فشارقوی استفاده می‌شود. از نکات مهم در پمپ‌های زمینی و خطی می‌توان به این مورد اشاره کرد که پمپ‌های خطی معمولا تنها قادر به ایجاد دبی هستند.

شما باید دقت داشته باشید که بر اساس نیاز خود و همچنین توان مالی، پمپ آب ایرانی را برای مصارف خانگی خریداری کنید.

فلش روی بدنه ست کنترل نیز مسیر حرکت مایع را به طور صحیح نشان می‌دهد. همچنین در برخی از این بخش‌ها، زیر پوشش بالایی یک پیچ تنظیم را می‌بینید که برای تنظیم فشار استارت پمپ کاربرد دارد.

پس چگونه پمپ درست را انتخاب می کنید؟ این بخش به مهمترین ویژگی های پمپ اشاره میکند که در قسمت مشخصات فنی هریک از محصولات سایت به آنها اشاره شده. این مشخصات بمنظور انتخاب گزینه نهایی خرید مورد بررسی قرار می گیرد. انرژی مورد نیاز اکثر پمپ کارواش خانگی ( مانند پمپ کارواش کارچر ) توسط جریان الکتریکی منزل تأمین می شود. اما در مدل های بزرگتر طراحی آن بر اساس موتور پمپ بنزینی می باشد.

راهنمای انتخاب پمپ آب

با توجه به میزان مصرفی که از آب دارید و تعداد شیر آب و دوش های خانه اندازه و سایز پمپ آب خانگی متفاوت است، پس دقت داشته باشید که با توجه به نیازی که دارید، پمپ آب خانگی مناسب خود را خریداری نمایید. همه اطلاعات و مشخصات فنی پمپ ها بر روی پلاک محصولات درج شده است. در صورتی که قصد خرید پمپ دارید، لازم است تا مشخصات فنی پمپ ها از جمله توان، هد و دبی پمپ را مورد بررسی قرار دهید.

این نوع پمپ ها به طور مداوم و دائمی در حال کار کردن هستند و بیشتر از پمپ‌ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • جهت تقویت فشار آب در ساختمان های 5 یا 6 طبقه 2 واحدی ، می توان از پمپ های دو پروانه دو اسب بخار استفاده کرد.
  • سر و صدای زیاد پمپ آب موجب نارضایتی افراد زیادی شده است و آنها را به فکر فرو برده که چگونه صدای پمپ آب فشار قوی را کم کنیم.
  • انواعی از پمپ که با نام پمپ پروانه باز شناخته می شوند، مربوط به پمپ های کفکش هستند که برای امکان عبور سیالاتِ دارای ذرات معلق، با طراحی بدون پروانه ساخته شده اند.
  • مهم‌ترین کاربرد پمپ آب صنعتی محیطی در آبیاری چمن‌ها و محصولات کشاورزی است.
  • پمپ آب خانگی ابارا تحت عنوان مدل‌های بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی، دو پروانه شامل سری CDA ، CMA ، AGA ، CD ، CDXM، FSA ، CMC تولید می‌شود.

موتور پمپ است که جریان الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. با فعالیت تمام این قطعات، وظیفه قطعه ی ولوت در نحوه کار پمپ، کنترل فشار و هدایت جریان آب می باشد. در ادامه مقدمات لازم برای معرفی انواع پمپ آب را بررسی کرده، سپس انواع پمپ را معرفی خواهیم کرد.

بوستر پمپ به دلیل به صرفه بودن چه از نظر قیمت و چه از نظر نگهداری در منازل مسکونی با تعداد واحد زیاد و مراکز اداری و تفریحی بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

آب به طور مداوم پمپ می شود در حالی که فشار به آرامی کاهش می یابد تا زمانی که به مقدار تنظیم شده برسد. سپس سوئیچ دستگاه را دوباره راه اندازی می کند و این روند ادامه می یابد. اگر می‌خواهید پمپ شما سالیان سال بدون مشکل کار کند باید پمپی بگیرید که ظرفیت سیالات عبوری را داشته باشد و همچنین از خرید و نصب پمپ‌های بی‌کیفیت جدا خودداری نمایید.

هر چقدر دبی پمپ افزایش می یابد، ارتفاع موثر یا هد پمپاژ کم می شود. در پمپ سانتریفیوژ میزان آبدهی به مقدار فشار یا هد پمپ بستگی دارد، اما در انواع پمپ های جابجایی مثبت، مقدار آبدهی ثابت و مستقل از متغیرهای دیگر مانند فشار است. برای اینکه این فرایند در طولانی مدت ادامه داشته باشد، قطعه ای به نام بلبرینگ در پمپ تعبیه شده است. در نتیجه در صورتی که پروانه پمپ به صورت مداوم نیز کار کند، پروانه بدونه اصطکاک زیاد و به صورت روان کار خود را انجام می دهد.

ارزانترین پمپ آب

این اطلاعات شامل تعداد سرویس بهداشتی، حمام ها، آشپزخانه و نقاط مصرف آب دیگر است.

عمل چرخش روتور، سرعت و فشار مایع را افزایش می‌دهد و همچنین آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می‌کند.

اما پمپ‌های استیل به دلیل مصرف برق کمتر راندمان بالاتر و از همه مهمتر مقاومت بالا در برابر آب شور بهترین گزینه خواهد بود.

علاوه بر آن در مناطق بادخیز می‌توان از توربین‌های بادی برای تامین برق برای پمپ‌ آب استفاده کرد. به عنوان مثال در مناطق شهری و یا برون شهری، پمپ‌های آب اغلب به شبکه برق متصل می‌شوند. این پمپ‌ها از طریق پریزهای برق استاندارد یا سیستم‌های توزیع تغذیه می‌شوند. در خصوص نحوه استفاده از پمپ، بررسی کنید که پمپ آب به صورت پیوسته کار خواهد کرد یا نه.

به همین دلیل خرید پمپ آب خانگی بخصوص در مناطق شهری تبدیل به امری متداول شده و انواع این تجهیزات آب رسانی مشکلات آبرسانی به طبقات ساختمان را رفع کرده و آسایش افراد را فراهم می کند. الکتروپمپ ها در انواع و قدرت دور موتور متفاوت توسط برندهای زیادی طراحی و تولید می شوند که انتخاب مدل مناسب با مقدار مصرف آب ساکنین و متراژ ساختمان و همچنین گارانتی اصلی از نکاتی هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه داشت. بدیهی است که هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد مقدار آب مصرفی و تعداد شیرهای آب بیشتر است.

بر اساس مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان، حداقل و حداکثر هد مورد نیاز سیستم، 40 – 5.5 متر ستون آب است.

معمولا برای پمپ آب خانگی در آپارتمان‌ها، نصب پمپ آب نیم اسب پیشنهاد می‌شود.

پمپ آب خانگی مناسب شما از بین انواع مختلف آن، باتوجه‌به تعداد شیرها، طبقه و متراژ منزلتان، انتخاب می‌شود تا با ویژگی‌های خود بتواند به افزایش سرعت فشار آب به‌خصوص در واحدهای طبقات بالاتر کمک کند. به‌عنوان‌مثال مقدار فشار و قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه با سرعت و قیمت پمپ آب برای طبقات بیشتر متفاوت است. خرید پمپ آب مناسب، امروزه کار هرکسی نبوده و پیشنهاد میشود قبل از خرید پمپ آب خانگی، با کارشناسان مربوطه مشورت کنید. پمپ‌ آب، از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی برای تأمین آب ساختمان است و باید در خرید آن بسیار بادقت عمل کنید.

استفاده از ست کنترل بیش‌تر برای ۱ تا ۲ واحد مسکونی توصیه می‌شود. اما در صورت استفاده از منبع انبساط در مسیر خروجی ست کنترل، استفاده از آن‌ها برای پمپ‌های ۳ اسب بخار نیز بدون مانع است.

خوشبختانه در فروشگاه تخصصی مخزن آب دات کام هم مخزن آب پلی اتیلن و هم مخزن تحت فشار پمپ آب با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن موجود و آماده فروش می باشند. برای مشاهده لیست این محصولات به فروشگاه مخزن آب دات کام مراجعه نمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید.

نقش بوستر در سیستم آبرسانی ساختمان به طور کلی، تثبیت و تنظیم نوسانات در شبکه مصرف است. این کار با توجه به الگوی متغیر مصرف و تامین فشار و دبی مورد نظر با حداکثر راندمان صورت می‌پذیرد. در حالی که در سیستم‌های پمپاژ ثابت، همیشه یک میزان معین از آب به داخل لوله هدایت می‌شوند.

با توجه به طراحی پمپ که باید در آب قرار بگیرد به راحتی می‌تواند میزان آب لازم را پمپاژ کند. از مهمترین انواع پمپ‌های شناور می‌توان به پمپ کفکش و پمپ لجنکش اشاره کرد. از لحاظ تامین برق نیز این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و به فروش می‌رسد.

پمپ آب بشقابی گرند گروپ

هر چند در ابتدا تعریف کلی از پمپ آب خانگی را ارائه کردیم اما در اینجا نیز اشاره می کنیم که پمپ های آب خانگی دستگاه هایی هستند که به کمک قدرت مکانیکی آب را از یک منبع به مقصد مورد نظر پمپ می کنند. این منابع می توانند چاه ها، مخازن ذخیره آب، چشمه ها یا سیستم های تامین آب شهری باشند. این نوع پمپ های آب در گروه پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز قرار دارد. و برای استفاده در مصارف خانگی به منطور افزایش فشار آب در مجتمع و ساختمان های مسکونی، یا در ابعاد کوچک برای آبیاری و باغبانی به کار می رود.

بنابراین پمپی که دارای سیم پیچ مسی باشد نسبت به سیم پیچ آلومینیومی سنگین تر است. پمپ هایی که از سیم پیچ مس ، شفت استیل و پروانه برنجی ساخته شده کیفیت و کارایی بالایی دارند.

چرا که برای آبیاری به عنوان مثال ده هکتار زمین آبی، یک پمپ کوچک خانگی پاسخگو نمی باشد! در نتیجه اصطلاح پمپ کشاورزی یا پمپ خانگی بین مردم رایج شده است و حتی فروشندگاه با شنیدن این اسامی، می توانند پمپ مناسب را به مشتریان پیشنهاد کنند. هد و دبی از مهم ترین فاکتور های انتخاب بهترین پمپ آب خانگی می باشند. به همین منظور در صورتی که آپارتمان نشین هستید و یا در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنید، راهنمای انتخاب پمپ بر اساس دبی و هد را که در ادامه آورده ایم، به دقت مشاهده نمایید.

بوستر پمپ آب در مصارف کشاورزی و صنعتی نیز کاربرد دارد و در ترکیب‌ها و ساختار متنوعی در بازار یافت می‌شوند. برای آگاهی از انواع پمپ‌ها و گرفتن مشاوره تخصصی خرید، با همکاران ما در البرزمخزن تماس بگیرید. پمپ آب دستگاهی می باشد که با استفاده از نیروی مکانیکی  به وجود آمده از جریان برق ، آب را با فشار و حجم بیشتری به داخل ساختمان مسکونی ، ویلا و یا آپارتمان منتقل می کند.

  • در صورتیکه فشار در طبقات پایینی بیش از حد باشد می توان از شیر فشار شکن در لوله ورودی به واحد استفاده کرد.
  • پمپ آب خانگی مختلفی با درجه کیفیت‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.
  • از این پمپ‌ها برای تأمین آب شرب خانگی، آبیاری چمن و باغ، مزارع کوچک، پر کردن آب استخر و موارد دیگر استفاده می‌شود.
  • پمپ های تولیدشده شرکت ایران داتیس با بدنه چدنی و پروانه های نوریل یا برنجی عرضه می شوند.
  • این برند علاوه بر دوام، کیفیت و ماندگاری بالا در مقایسه با نمونه های مشابه خود، بهره وری بالاتری نیز دارد و در اندازه ها و ابعاد متنوع تری طراحی و تولید می گردد.
  • یک از نکات کلیدی که باید در نظر گرفت در پمپ های چینی فشار ایجاد شده در پمپ مانند پمپ های ایتالیایی به هیچ عنوان نمی باشد .

و سیال به همان صورت در لوله باقی مانده و در صورتی که پمپ مجدداً روشن شود نیازی نیست تا برای رسیدن آب به پمپ انتظار کشید. این وسیله الکترونیکی برای تنظیم فشار آب و پوستر استفاده شده و برای جلوگیری کردن از نوسان و آسیب های وارد شده به پمپ و لوله ها کاربرد دارد.

پمپ آب

شرکت amc که به عنوان وارد کننده پمپ سایر در ایران فعالیت می کند فروش مستقیم را برعهده دارد.

جابجایی برخی از سیالات با پمپ آب صنعتی، به دستگاه آسیب می‌رساند و بازدهی خوبی ندارد. خریداران می توانند در بازار اینترنتی ویترین نت با ثبت درخواست خرید و یا تماس مستقیم با تعداد زیادی از تامین کنندگان پمپ آب خانگی ارتباط برقرار کنند.

پمپ آب

برای پمپ گل کش پمپیران از سیال خارجی برای خنک کردن (در صورت نیاز) استفاده می‌شود.

توصیه می شود در قسمت انتهایی لوله ورودی به این پمپ ها از یک سوپاپ یکطرفه صافی دار استفاده شود تا از خالی شدن لوله و ورود مواد جامد درشت به پمپ جلوگیری به عمل آید. سلام خانم پارسایی وقتتون بخیر باشه ، این مورد میتونه به خاطر این باشه که خونه های اطراف شما از انشعاب مستقیم روی لوله اصلی آب استفاده کردن و وقتی پمپ آب اطراف منزل شما خاموش میشه فشار آب منزل افزایش پیدا میکنه.

توضیحات کامل درباره نحوه انتخاب پمپ آب مناسب برای ساختمان را در بخش مقالات البرزمخزن مطالعه کنید. اگر مقاله بالا را به دقت خوانده باشید خواهید دید که کیفیت یک محصول چقدر برای مصرف کننده و هم تولیدکننده مهم و حیاتی است.

آهنگ جدید

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.