تخصصی ترین مرکز کاشت مو تهران کاشت

بهترین روش برای کاشت مو روشی است که با سرعت بیشتر و آسیب پذیری کمتری به گرافت ها انجام شود. مواردی مانند نداشتن خونریزی ، باقیمانده جای زخم و آسیب نرسیدن به گرافت های کناری از ویژگی های یک روش مناسب و پیشرفته می باشد‌.

  • دکتر حمیدرضا خراسانی در حال حاضر یکی از بهترین دکتر کاشت مو در تهران در کلینیک کاشت مو هلیا ضمن بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، یک کادر متخصص و با تجربه نیز فراهم کرده است.
  • ما می‌دانیم که مردان و زنان از نظر کاشت مو نیازهای متفاوتی دارند، بنابراین امکانات مختلفی داریم که برای همه مناسب است و تحت امن‌ترین شرایط ممکن اقدام به پیوند مو خواهیم نمود.
  • همین امر سبب می‌شود تا بسیاری از افراد پس از شروع ریزش مو دچار نگرانی شده و به فکر انجام فرآیندهای درمانی مختلف برای کاهش ریزش مو و یا بازگرداندن موهای ریخته شده بیفتند.
  • در اکثر مواقع بیش از 90 درصد از گرافت های کاشته شده، رشد خواهند کرد.
  • بهترین روش برای کاشت مو روشی است که با سرعت بیشتر و آسیب پذیری کمتری به گرافت ها انجام شود.
  • این مجموعه تخصصی کاشت مو در تهران سال های متمادی در زمینه کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل فعالیت دارد و تا به امروز نیز کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین ۱۸ سال است که با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در زمینه کاشت و پیوند موی طبیعی فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی علاوه بر کاشت مو  در حوزه‌های جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام و جراحی زیبایی نیز به عنوان یکی از کلینیک‌های پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد. کلینیک زیبایی VIP یکی دیگر از بهترین مراکز کاشت مو در تهران است که با استفاده از روش‌های نوین و پیشرفته کاشت مو و بهره‌گیری از کادر پزشکی مجرب و متخصص، نتایج طبیعی و رضایت‌بخشی را برای بیماران خود به دست می‌آورد.

روشهای متفاوت کاشت مو

زیرا در این بازه سنی که افراد همچنان در دوره جوانی هستند ، ممکن است دلیل اصلی ریزش مو به طور دقیق مشخص نگردد. همچنین با بالا رفتن سن شان همچنان این احتمال وجود دارد که شاهد پیشرفت طاسی باشند. البته در صورت صلاحدید متخصص و تایید ایشان امکان انجام این فرایند در سنین پایین هم ممکن است. از طرف دیگر معمولا پیوند طبیعی مو برای افرادی تا سن 75 نیز قابل انجام است.

علاوه بر این استفاده از روش‌های نوین برای کاشت مو نیز می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های مهم در انتخاب کلینیک مناسب در نظر گرفته شود. در روش بعدی یعنی استخراج واحد فولیکولار (FIT) در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، پیوندهای واحد فولیکول موی فرد با استفاده از یک ابزار کوچک گرد ۷ میلی‌متری مانند پانچ، به طور مستقیم از پشت و طرفین پوست سر جدا شده و بعد پیوند مو انجام می‌شود. روش FIT نسبت به روش FUT این مزیت را دارد که هیچ جای زخمی باقی نمی‌گذارد. اما ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشید و همچنین هزینه‌های آن بیشتر از روش FUT است.

کاشت مو در کلینیک دکتر خسرویانی

بررسی تعداد تجربه‌های موفق کلینیک VIP باز هم شما را به این کلینیک می‌رساند. دکتر توکلی متخصص پوست و مو در تهران هستند که کلینیک ایشان با کادری مجرب و متخصص در زمینه انواع کاشت مو با قیمت مناسب، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل فعالیت دارد. در حال حاضر کلینیک دکتر توکلی یکی از بهترین مراکز تخصصی کاشت مو تهران با جدیدترین روش‌های روز دنیا می‌باشد.

کاشت مو تهران

یا اینکه در این سن فولیکول ها قدرت کافی برای پیوند را نداشته باشند و بعد از برداشت از محل اهدا کننده تعدادی زیادی از آن ها بمیرند. نه تنها برای کاشت موی آقایان در تهران، بلکه آسمان کلینیک بهترین کلینیک کاشت مو زنان در تهران نیز هست که به خانم‌هایی که با مشکل آلوپسی یا سایر مشکلات ریزش مو مواجه هستند نیز بهترین خدمات کاشت مو را ارائه می‌دهد. کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود.

کلینیک آسمان (تجریش) کلینیک کاشت مو در تهران

در این کلینیک با بهره برداری از تکنیک های Fit و Fut توسط تیم با تجربه و در محیطی کاملا استریل کاشت مو و ابرو انجام می پذیرد. انتخاب روش مناسب پس از معاینه و بررسی بانک مو و تراکم موها انجام می پذیرد.

کاشت مو تهران

البته باید در نظر داشته باشید که ماهیت کلی روش‌ها مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت اصلی آن‌ها در روش و تکنیک برداشت گرافت است.

کاشت مو تهران

در ششمین ماه، موهای ناحیه ای که در آن کاشت انجام شده، بلند می شود و فرد ظاهر طبیعی پیدا می کند.

کلینیک فرهمند ، ارائه دهنده خدمات زیباسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ میباشد.

کاشت مو جز یکی از عمل های زیبایی است که به دقت و ظرافت خاص پزشکان نیاز دارد‌ و زمانی یک نمونه پیوند مو با موفقیت و رضایت کامل انجام می شود که دکتر کاشت مو بهترین متد جراحی را با توجه به شرایط بیمار انتخاب کند. دکتر علی عباسی بعد از دریافت بورد تخصصی در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در حوزه کاشت و پیوند مو افزایش داده و تاکنون توانسته‌ بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی کاشت موی موفقیت آمیز انجام دهند. دکتر علی عباسی دارای بورد تخصصی کاشت مو از کشور آمریکا در سال ۲۰۰۳ هستند.

خانه سفید در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. مجرب ترین دکتر کاشت مو در تهران یکی از چالش‌های کاشت مو دفن شدن فولیکول‌هاست که در روش Fit این اتفاق می‌افتد و معمولاً سبب التهاب در پوست می‌شود.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما
ما تنها از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنیم و هیچ توصیه‌ای برای استفاده یا تصدیق این محتوا ارائه نمی‌کنیم.