واکنش عجیب ستاره استقلال به گفتگوی جنجالی بیرانوند در روز نو

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوان “استقلال” که مانند همه هم تیمی هایش برای دریافت بخشی از قراردادش به ساختمان این باشگاه رفته بود، هنگام خروج با خبرنگاران حاضر روبرو شد. وی درباره مطالبات فوتبالیست های «استقلال» گفت: چندین خواسته به ما رسید، بزرگان تیم آمدند و گفتند چه باید کرد.

وی درباره صحبت های علی ریزو بیرانوند که دیشب اعلام کرده بود خالد عبادی باید به جای سید حسین حسینی به هانگزو می رفت، گفت: این انتخاب خودشان بود. زمانی که نامم در لیست بود تمام تلاشم را کردم و حالا که نامم در لیست نیست برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم. وقتی آنجا بودم تمام تلاشم را کردم.

دروازه بان امیدا درباره حذف این تیم از المپیک پاریس به دلیل دریافت کارت زرد تاکید کرد: علاوه بر این اگر یک گل دیگر به افغانستان می زدیم، کارت های زرد را نمی شمردیم. البته مسئولان گفتند که کارت زرد نگیرید اما فکر می کنم داوران به راحتی کارت زرد نشان دادند. مثلا در بازی اول که سه بر صفر جلو بودیم در هنگام تعویض به بازیکن ما کارت داد.

خالدآبادی در پاسخ به سوال خبرنگاری که می خواست واکنش وی به صحبت های بیرانوند را بداند، گفت: هر جا باشم تلاش می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب استقلالی ها راضی است یا خیر، گفت: 100 درصد راضی هستم.

خالدآبادی در خصوص اینکه آیا با جواد نکونام درباره فرصت دادن به او صحبت کرده است یا خیر، افزود: آقای جواد (نکونام) همیشه به من لطف دارند. سعی می کنم دیدگاه آنها را درک کنم.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما