ستاره پرسپولیس چگونه به بازی بزرگ راه یافت؟ روز جدید

وقتی در اوایل بازی ایران مقابل بلغارستان مصدوم شد و مجبور به تعویض شد، همه ناراحت بودند، به خصوص بازیکنان پرسپولیس که در تعجب بودند که اگر علی نبود، دروازه بان عربستان از ستاره های تیم عربستان مقابل آل محافظت می کرد. – نثر؟ نتیجه ام آر آی اصلا خوب نبود و ناامیدکننده بود چون مشخص شد علی برای بهبودی حداقل به یک ماه استراحت و فیزیوتراپی نیاز دارد اما بیرانوند که پیش از این در روزهای سختی خود را مرد نشان داده بود مصدوم شد. خیلی زودتر از این زمان و این، آرامش خاصی به دروازه بان ها و سایر همکاران داخل دروازه داد، به نواحی سخت دریبل زد، اما در دیدار با نصر که چندین بار علی زمین خورد، قلب . هواداران «پرسپولیس» شروع کردند به ضرب و شتم تا دوباره اتفاقی برای علی نیفتد و مصدومیتش بدتر نشود، هر چه شد به خیر گذشت و علی بیش از نود دقیقه دروازه تیمش را محفوظ نگه داشت. بعد از بازی با النصر گفتگویی با دروازه بان اول ایران و یکی از بهترین دروازه بانان آسیا ترتیب دادیم که نتیجه آن را در ادامه می خوانید.

چطور وارد بازی شدید؟ چون با توجه به مصدومیتی که در مورد شما گفته شد این معجزه بود که به بازی با النصر راه پیدا کردید، حقیقت ماجرا این بود که وقتی ام آر آی ام را گرفتند، پزشکان گفتند که باید 5 هفته مداوا کنم. انجام فیزیکی و تمرینات خاصی انجام بدم ولی من در 6 روز آماده بودم و روزی 12 ساعت زیر نظر فیزیوتراپ تیم آقای اعظم کار می کردم و واقعا از زحمات ایشان تشکر می کنم برای من زحمت کشیدند ولی من هم سخت کار کرده. با او، چون می‌دانستم هواداران می‌خواهند تیمشان کاملاً به مصاف النصر برود. با این حال هر چه بود خیلی تلاش کردم و هر چقدر هم که سخت بود 6 روز برای محافظت از دروازه تیم محبوبم بازی کردم، البته در مقابل نصر، فشار روی پایم، چرا باید بمانم. چند روزی است که با یک فیزیوتراپیست کار می کنم، اگر نه، هنوز خیلی سرحال و آماده هستم تا در دروازه تیمم باشم.

اما تو در خانه شکست خوردی و هواداران پرسپولیس از این بابت ناراحت بودند، من دنبال بهانه نیستم اما واقعا شرایط زمین خوب نبود.

در حالی که شما هم از کمبود مهاجم رنج می برید به نظر شما مصدومیت ترابی در دقیقه 5 برای تیم شما خیلی ضرر داشت؟این یکی از بزرگترین موقعیت های ما برای گلزنی بود که متاسفانه به دلیل کیفیت بد زمین آن را از دست دادیم.

قبول داری که تو بازی اولت نمیتونستی بازی رو ببازی و زمین رو با دست خالی ترک نکنی؟باور کن من و همه بچه ها با همه چالش هایی که داشتیم تمام تلاشمون رو کردیم اما خیلی زود افت کردیم به ده مرد بازیکنان و مقابل تیم پر ستاره ای مثل نصر واقعا سخت بود بازی با یک نیمه بازیکن کمتر.

با شکستی که در ابتدای لیگ قهرمانان اروپا با آن مواجه شدید، آیا امیدوارید از گروه سخت خود که به گروه مرگ نیز معروف است، خارج شوید؟درست است که در ابتدا شکست بسیار تلخی را متحمل شدیم. از چمپیونزلیگ اما یادت نره بزرگترین هدیه ما هوادارانمون هستن که نداشتیم و تنها بودیم ولی قول میدم به زودی دوباره بلند میشیم و انشاالله خیلی خوب ارائه میدیم. یک عملکرد خوب و یک نتیجه خوب مقابل الدحیل. در عین حال از هوادارانمان می خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و از ما حمایت کنند زیرا ما همان تیمی هستیم که سال گذشته سه بار قهرمان شدیم و در چند سال اخیر دو بار به فینال رسیده ایم، بنابراین مطمئن هستم که پرسپولیس است. هنوز هم قادر به کنار آمدن با کار است

به نظر میاد مصدومیت وحید برای تیم شما خیلی ضرر داره چون یه ماهه بیرونه؟یونیت داره میدونم معتقدم بهتر میشه و به تیم کمک میکنه.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما