sinakalhorbanner

بایگانی‌های خرید بک لینک 7backlink com

دامنه های قدیمی تر می توانند از دامنه های جدید قدرتمندتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر می داند. بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند. خرید بک لینک پروسه تشخیص، یافتن بهترین منابع، ساخت و نگهداری دائمی بک لینک در فضای وب است و فاکتورهای مختلفی در هر پروسه باید رعایت کرد تا اثر منفی نداشته باشد. این پروسه آنچنان مهم و باید با استراتژی باشد که فقط توسط متخصص سئو انجام می شود. بنابراین میشه گفت که بک لینک یک نوع تاکتیک هست که باید قواعد اون رو حتما بدونید. خرید بک لینک برای ارتقای جایگاه سایت ریسک بالایی دارد و برای همه سایت‌ها توصیه نمی‌شود.

در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود. یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست.

گروهی دیگر از بک لینک که جاب تیم برای کارفرمایان عزیز در نظر دارد ارائه بک لینک فالو است که ارزش و اعتبار زیادی داشته و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد منتقل خواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود تا شناسایی سایت برای ربات‌های گوگل نیز اقدام ساده‌ای در نظر گرفته شود. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.

فراموش نکنید همین الان با مراجعه به سایت ما میتوانید مشاوره رایگان دریافت کنید. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود. همانطور که قبلا گفته شد ، تیم سفارش بک لینک ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. لینک ریسرچ به معنای جمع آوری اطلاعات درباره بک لینک های رقبا و بک لینک های سایت خودمان است.

بر اساس تجزیه و تحلیل موضوع فعالیت شما و بک لینک های رقبا، با مشاوره تخصصی شما را راهنمایی می کنیم. با توجه به حجم بک لینک ها مدت زمان انجام سفارش ها بین 3 تا 7 روز است . می توانید به طور مستقیم با مشتریان قبلی مشاور سئو تماس بگیرید و میزان رضایت و موفقیت آن ها را بررسی کنید، همچنین می توانید رزومه و نمونه کار های سئو را ببینید. معیار های اثر بخشی سایت به شما نشان می دهند که محتوا و سئو سایت تا چه حد برای شما مفید بوده اند. مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل، هوش مصنوعی و استاندارد های بهینه سازی موتور های جستجو در سال 2023. فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی و معرفی مقالات خود به مخاطبان می تواند نوعی بک لینک باشد.

اکنون که لیستی از تاکتیک ها را برای امتحان کردن در کمپین پیوند سازی بعدی خود دارید ، وقت آن است که مطمئن شوید ابزارهای لازم برای موفقیت را نیز در اختیار دارید. از زمان راه اندازی آن ، با داشتن بیش از 5،520 لینک برگشت از 1،168 دامنه مراجعه کننده ، بسیار مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است. این مدت زمان معمولاً پله ای بوده و ممکن است در روزهای اول شاهد هیچ نتیجه قابل توجهی نباشیم. همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد.

بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. بازه قیمت این بک لینک ها از 130 هزار تومان شروع شده و تا حدود 400 هزار تومان هم ادامه دارد. بک لینک های این سایت در قالب پکیج های مختلف ارائه میشود و اغلب شان با تعداد پایین و مناسب و به شکل دائمی ساخته میشوند.

هر شخص و کارشناس سئو اگر به شما وعده رتبه تضمینی داد و رسیدن به رتبه یک گوگل را تضمین کرد باید از همکاری با چنین شخصی خودداری کنید. هزینه های سئو و دیجیتال مارکتینگ یک نوع سرمایه گذاری هدفمند و طولانی مدت حساب می شوند و برای شما سود بالایی خواهند داشت. همیشه قیمت ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن کار نیست و قیمت زیاد به معنی انجام کار ارزشمند نیست و نباید از روی قیمت های مشخص شده کیفیت خدمات را مشخص کرد.

✅ منظور از کلمات کلیدی در فرم سفارش بک لینک چیست؟

البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد. در حالی که این تنها چیزی نیست که گوگل برای تعیین ارزش سایت استفاده می کند، اما زمانی که سایر فاکتورها و عوامل رتبه بندی گوگل در سایت رعایت شده باشد، می تواند تفاوت ایجاد کند. بک لینک ها اهمیت دارند زیرا توسط گوگل برای تعیین ارزش یک وب سایت، به ویژه در رابطه با سن آن و سایر عوامل، استفاده می شوند. همانطور که یک کسب و کار بدون هیچ بررسی آنلاین ممکن است مشتریان را برای خرید متقاعد نکند، وب سایتی که دارای «تأییدات» بسیار کمی از صاحبان سایت های معتبر است برای Google سخت تر است که اعتماد کند. برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند.

داشتن تعداد معینی از پیوندهای “نو فالو” خوب است، اما پیوندهای “فالو” بک لینک هایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید. اینها انواع بک لینک هایی هستند که بیشترین ارزش را دارند، زیرا تأیید واقعی برای سایت شما هستند. از سوی دیگر، لینک های “نوفالو” به این معنی است که صاحب سایت به لینک شما رای اعتماد نمی دهد.

پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. در اختیار داشتن یک وب سایت شیک و حرفه ای با بهترین دامنه و برند، بدون داشتن رتبه و امتیاز SEO ارزش بالایی ندارد.

تولید محتوای صوتی و تصویری

یا بدتر از همه؛ با یک انتخاب اشتباه تاثیر فعالیت های شما به کلی از بین برود. تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است نه آخرین. داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود. از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد. در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید.

  • کافیست آدرس بهترین سایت برای خرید بک لینک را پیدا کنید و با خرید بک لینک باکیفیت‌، فروش خود را افزایش دهید.
  • زمانی که خرید بک لینک معتبر باشد، رتبه سایت افزایش یافته و حتی به صفحه نخست در گوگل می‌رسد.
  • خرید بک لینک برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت ها بسیار حائز اهمیت هستند.
  • چه سایت هایی به رقبای شما لینک داده اند؟ ما گزارش کاملی از تمام بک لینک های رقبا برای شما تهیه می کنیم.

به‌این‌ترتیب گوگل توانست جایگاه سایت‌هایی را که لینک طبیعی دریافت می‌کنند،  ارتقا داده و سایت‌هایی با بک لینک اسپم و ساختگی را به قعر نتایج جست‌وجو بکشاند. این سایت یک سایت خوب برای خرید پکیج های بک لینک می باشد و می توانید انواع سایت ها را با قیمت های مختلف برای بک لینک سازی انتخاب نمائید. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند.

بک لینک‌ها درواقع لینک‌هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگر ساخته می‌شوند. چنین لینک‌هایی را حتی به‌عنوان پیوندهای ورودی یا خروجی نیز می‌شناسند. موتورهای جست‌وجو مانند گوگل بک‌لینک‌ها را به‌عنوان رای اعتماد در نظر می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر وقتی یک سایت به سایت دیگری لینک می‌دهد، یعنی آن را تضمین می‌کند. به همین خاطر است که صفحات با بک‌لینک‌های فراوان در گوگل رتبه بالاتری دارند؛ به‌خصوص اگر بک لینک‌ها از منابع معتبرتری باشند.

یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. این نظر مخاطبان در مورد یکی از ارزان ترین و بی ارزش ترین انواع بک لینک در سطح وب فارسی است. در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید.

بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . سئو یک روندهایی مشخص دارد که لحظه‌ای نیستند و باید در طول زمانی معین انجام شوند. البته مزیت سئو در این است که قابل سنجش است و شما در طول این روند می‌توانند گزارش‌های فنی عملکرد بهینه‌سازی را دریافت کنید. بنابراین مشاوران سئو می‌توانند اطلاعات مفید، دقیق و آگاهی‌ بخش را در تمامی این زمینه‌ها به شما ارائه دهند. آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب در خدمت شماست تا به بهترین شکل ممکن یک وب سایت حرفه ای و سئو شده داشته باشید.

سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. توجه داشته باشید که  تاثیر بک لینک ها بر سئو سایت یکسان نیست و همیشه به افزایش رتبه وب سایت کمک نمی‌کنند؛ استفاده از بک لینک بی کیفیت باعث افت رتبه سایت می‌شود. اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید. از این رو  در این نوشته قصد داریم به مزایای بک لینک قوی و هم چنین معرفی بهترین سایت‌های خرید بک لینک خوب اشاره کنیم. وقتی اکثر مردم به بهینه سازی یا سئو سایت خود در موتورهای جستجو فکر می کنند، تولید محتوای سئو شده در وب سایت خود را را به تصویر می کشند. اما در حالی که کلمات کلیدی و تولید محتوا بخش مهمی از SEO هستند، اما این تمام ماجرا نیست.

این پروژه بعد از ۶ ماه شاهد رشد کلیک به میزان بیش از ۲۰ هزار و ایمپرشن به میزان ۲۱۹ هزار بوده است. همچنین نرخ کلیک در این پروژه بیش از ۵ درصد و میانگین رتبه حدود ۲۶ واحد رشد داشته است. در نهایت ، هنگام ساختن لیست ارتباط با ایمیل خود ، یک مزیت طولانی مدت در ذهن داشته باشید و سعی کنید یک رابطه ایجاد کنید – به جای اینکه فقط بر روی لینک پشتیبان تمرکز کنید. شما می توانید به سادگی پیش بروید و یک قطعه بهتر و تازه را با داده های مرتبط تر ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید. مهمترین چشم اندازها را در یک لیست جمع آوری کرده و براساس اقتدار دامنه (یا اگر از Ahrefs استفاده می کنید Domain Rating) ، مشخصات بک لینک ، رتبه بندی و پتانسیل ترافیک ارجاع آنها را اولویت بندی کنید. به عنوان مثال اگر صفحه اصلی شرکت فناوری شما از یک پست وبلاگ با عنوان “چگونه به گلف بازگردد” بک لینک دریافت کند ، این به عنوان یک بک لینک مناسب یا با کیفیت تلقی نخواهد شد. اما میدانید سایت بدون بک لینک نمیتواند رتبه خوبی کسب نماید؟ و یا در کلمه های رقابتی کسب رتبه و صفحه اول گوگل بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است. انتشار رپورتاژ و لینک سازی برای کسب و کارهای نوپا و برند های به نام و بزرگ ایران افتخار بزرگیست برای ما که در طی چند سال اخیر به انجام رساندیم و هر روز بیش از پیش در کسب رضایت مشتریان کوشا هستیم. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!

روش های پیدا کردن بک لینک رقبا:

نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند. این در حالی است که بک لینک های موقت، سالهاست به عنوان یکی از راه های راحت تشخیص تقلب توسط گوگل محسوب شده و میتواند به شدت به سئو سایت شما ضربه بزند. این حرف به معنی این نیست که هرکسی لینک موقت ساخت حتما باید افت رتبه داشته باشد. بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. اگر شما این کار را به دست کارشناسان و متخصصان رایا مارکتینگ بسپارید، می‌ توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورید. استفاده از خدمات بک لینک این مجموعه بسیاری از افراد را موفق کرده و سایت‌ های زیادی توسط این مجموعه جزو صفحات برتر گوگل شده اند.

لینک بیلدینگ یا لینک سازی (Link Building) یکی از مهمترین فعالیت های سئو است که نباید بدون برنامه و دانش تخصصی انجام شود. چون همانقدر که می تواند اثر مثبت داشته باشد، ممکن است خطرناک باشد و باعث جریمه سایت شما شود. پیش از هر اقدامی در راستای لینک سازی، باید لینک پروفایل (Link Profile) سایت خود و سایت های رقبا را آنالیز کنید. یکی از معیار های تعیین اهداف و استراتژی های سئو، آنالیز سایت و بررسی رفتار مشتریان است.

یکی از مهارت های بسیار مهم هر مشاور سئو مهارت بالا در بازاریابی محتوا و تولید محالب حرفه ای و ارزشمند است. تنها با ایجاد مطالب ارزشمند و با کیفیت میتوان آن را به رتبه های بالا در نتایج جستجو گوگل رساند. ابزار های زیادی برای آنالیز و دریافت گزارش از وضعیت عملکرد سایت وجود دارد. کارشناس بهینه‌سازی سایت بایت بتواند با این ابزار ها به خوبی کار کند و علاوه بر پیدا کردن خطا های سایت، بتواند آنالیز خوبی از نحوه عملکرد سایت داشته باشد.

  • پس همین الان مطالب خود را آپدیت کنید و بیشتر و بیشتر در مورد کسب و کارتان با مخاطبان صحبت کنید.
  • تیم ( سئو سایت Se0site.ir ) با 8 سال سابقه در این زمینه تمامی پکیج های لینک سازی را برای شما به صورت طبیعی انجام میدهد پس میتوانید با خیال آسوده لینکسازی سایت خود را به ما بسپارید.
  • در ادامه بیشتر در مورد عوامل تاثیر گذار بک لینک بر نتایج گوگل صحبت خواهیم کرد.
  • اگر پست شما از وب سایت های دیگر لینک دریافت می کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

اگر بتوان بک لینک هایی دقیقاً شبیه یک لینک معمولی از یک سایت گرفت می توان گفت که آن بک لینک ها حتی اگر پولی هم باشند، دردسر زیادی برای شما نخواهند داشت و شما مشمول مجازات گوگل نخواهید شد. یعنی اگر لینک ها در سایت های مرتبط داده شده یا در مقالات مرتبط اضافه شود (به جای فوتر یا سایدبار) احتمالاً گوگل هرگز متوجه نخواهد شد که این لینک ها، پولی هستند. در واقع می توان گفت که اگر استانداردهای لینک سازی خارجی به درستی رعایت شود، گوگل خرید آن بک لینک را یک تکنیک کلاه خاکستری به حساب می آورد. اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند.

  • در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید.
  • این خدمات می‌تواند به صورت حضوری، آنلاین، تلفنی و یا یه صورت یک گزارش کامل انجام شود.
  • پس از فعال شدن محتوا ، می توانید با وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به محتوای قدیمی پیوند داده اند تماس بگیرید تا از نسخه به روز شده شما مطلع شوند.
  • یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید.

تیم سئوروز با توجه به تعدد پروژه های خود در چند سال گذشته و اعتبار خود میان پلتفرم های مختلف، می‌تواند مناسب ترین قیمت را برای هر وبسایت به شما ارائه دهد. چرا که لینک سازی توسط این پکیج ها به صورت ترکیبی و جامع انجام می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. خدمات رپورتاژ آگهی هم به بک لینک های دریافتی با استفاده از ایجاد یک صفحه یا محتوای جدید سایت های پر بازدید، خبری و معتبر گفته می شود.

اگر این سوالات در ذهن شماست پس در نهایت در این مواقع میتونید از بک لینک استفاده کنید. در واقع بک لینک به شما کمک میکنه تا رتبه سایتتون در نتایج جستجو به مرور بهبود پیدا کنه، میزان ترافیک و بازدیدکنندگان سایت بیش تر بشه و به رقیب سرسختی برای رقباتون تبدیل بشید. البته ناگفته نماند که باید طبق اصول سئو مثل محتوای با کیفیت، اعتبار بک لینک ها و… توجه کنید تا با گذشت زمان به نتایج دلخواهتون برسید. خرید بک لینک به طور حتم از دید گوگل یک تکنیک کلاه سیاه است با این وجود اگر استانداردهای لینک سازی خارجی را شناخته و به درستی رعایت کنید میتوان آن را در دسته کلاه خاکستری قرار داد.

علاوه بر کیفیت دامنه کلی سایت لینک دهنده، کیفیت محتوای واقعی که لیک شما در آن ظاهر می شود، در رتبه سایت شما تأثیر دارد. صفحاتی که دارای محتوایی با بیش از 500 کلمه هستند، از کیفیت بالاتری نسبت به محتوای کوتاه تر برخوردار هستند. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر Google کیفیت پایینی دارد و به شما نمی تواند در زمینه backlink کمک کند، علاوه بر این، محتوای خوب نوشته شده بیشتر از محتوای کم نوشتار تأثیرگذار خواهد بود. وقتی محتوای صفحه ای که بک لینک وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بیشتر از محتوای بی کیفیت تأثیر مثبتی بر رتبه Google سایت شما خواهد داشت. پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما