قیمت دیزل ژنراتور نمایندگی فروش ژنراتور دیزلی گازسوز

سپس از روتور اصلی عبور می کند تا میدان مغناطیسی ایجاد شده که جریان AC را در استاتور اصلی القا می کند.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

یکی از مهم ترین بخش های هر موتور دیزلی سیستم سوخت آن است که شامل قطعاتی از قبیل انژکتور و سوزن های آن می شود. انژکتورها هر چند وقت یکبار بایستی توسط افراد حرفه ای و مراکز معتبر مورد بررسی قرار گرفته و تنظیم شوند تا مصرف سوخت در آن ها به حد متعادلی صورت پذیرد. دیزل ژنراتور های 80 تا 200 کاوا، برای جایگزینی نیروی برق مورد نیاز در هنگام قطعی شبکه در واحدهای صنفی و دفاتر کاری و اداری، بهترین گزینه محسوب می شوند. این رنج از توان دستگاه، برای تامین برق اضطراری 3 فاز مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا و برخی مصارف کشاورزی و مرغداری‌ها نیز پاسخگو است.

جدیدترین لیست قیمت انواع دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور اضطراری هرگونه عدم دسترسی به برق را از بین می‌برد. محصولات آکسا در توان‌های متعدد و مجهز به موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان و آلترناتور های برند مکالتی و استمفرد تنوع بسیار بالایی در توان خروجی پروژه شما عرضه میکند. ژنراتور های شرکت آکسا دارای موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان می‌باشد.

از این رو این تفاوت قیمت دیزل برمبنای سطح کیفی آن، می‌تواند تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی دستگاه دیزل ژنراتور داشته باشد. نکته مهم دیگری که در مورد ژنراتور برق دیزلی وجود دارد این است که خرید آن به صورت جداگانه قابل انجام است و شما می‌توانید بسته به میزان توانایی مورد نیازتان اقدام به خرید کنید. به منظور آگاهی از قیمت دیزل ژنراتور نیز می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. دیزل ژنراتور خانگی یک مدل پرکاربرد از دیزل‌ های کوچک و با توان مصرفی کم می‌باشد.

دیزل ژنراتور لوول 150 کاوا

دیزل ژنراتور در نوع صنعتی قابلیت کار مداوم و بدون وقفه را دارد و می تواند بدون لحظه ای خاموشی برق مورد نیاز مجموعه را تولید کند. همچنین می توان به بیمارستان ها اشاره کرد که بسیاری از تجهیزات درمانی در آن به کمک انرژی برق کار می کنند.

دیزل ژنراتور

ساختمان و قطعات اصلی موتور دیزلی هر کدام دارای وظیفه مشخصی می باشند که در ادامه به تفکیک توضیح داده شده است. تمیز کننده هوا باید بعد از هر ۵۰۰ ساعت کارکرد موتور با یک عنصر فیلتر ساخته شده از مقوا یا همچنین با استفاده از سیگنال مسدود کننده سرویس گردد.

تعمیر و نگهداری حرفه ای سالیانه دیزل

همچنین در نقاط دوردست که دسترسی به شبکه برق ممکن نیست، مثلاً در پروژه‌های انتقال آب، گاز یا نفت که غالباً در مناطق ژنراتور برق دورافتاده اجرا می‌شوند، به‌دلیل دوری از شبکه سراسری برق استفاده از یک منبع مولد نیروی الکتریکی الزامی است.

  • به طور مثال اگر شما از یک دیزل ژنراتور با توان 100 کاوا استفاده می‌کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی را متحمل می شود، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت، برابر ١٠ لیتر خواهد بود.
  • دیزل های ژنراتوری را براساس معیارهای متفاوتی می توان دسته بندی نمود.
  • هر زمان که متوجه شدید ژنراتور شما به اندازه کافی کار نمی کند باید تعمیر و نگهداری را اغاز کنید.
  • برای سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

ژنراتور را به عنوان برق اضطراری می خواهید یا ژنراتور دائم به کار می خواهید. ژنراتور تک فاز می خواهید یا سه فاز (ژنراتورهای تک فاز جریان ۲۲۰ ولتی را تولید می کنند وجریان تولیدی ژنراتورهای سه فاز ۳۵۰ ولتی است.) با مشخص کردن هدف از خرید می توانید مناسب ترین دستگاه را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید. کاهش مصرف سوخت مورد نیاز برای تأمین برق یکی از دلایل مهم اقتصادی بودن دیزل ژنراتور می‌باشد. هزینه برق شهری در مراکز تجاری، تولیدی و نیروگاهی بسیار بالا می‌باشد.

دیزل ژنراتور

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.